16 comentarii la “MLB Gameday

  1. Salut, Ramm!
    Categoric ca sunt lucruri mai importante decat baseball-ul. Si e bine ca te ocupi de ele in primul rand. Noi aici eram doar ingrijorati ca…. ce mai faci. Te asteptam inapoi cand o sa poti. Intre timp, suntem si noi, printre alte lucruri ce le facem zi de zi… cu ochii pe fenomen :).
    Ai dreptate ca ai mei sunt foarte ciudati zilele astea. Am ajuns the hottest offensive team last 30 days, iar SP-i nostri sunt varza. In corpore. Cu Price in frunte… si cu bullpenu’ pe masura. Nu credeam sa ajung s-o vad pe asta, sa ne salvam cu ofensiva si sa fim undeva in ultima cincime din tot MLB-ul la ERA pe pitcherii din echipa. Traim vremuri interesante.
    Poate apucam azi, fiind zi in care apucam sa vedem multe meciuri, sa schimbam si ceva pareri privind beturile de diseara. Revin cu alegerile mele mai incolo.
    Bafta!

  2. eu am aruncat un ochi pe meciurile de azi si am gasit 2 meciuri. boston si st. louis. deocamdata balanta se inclina inspre boston.

  3. Si eu care vroiam sa iau pe Pittsburgh :P…. atunci ma multumesc sa ma uit si sa sper ca ai mei vor face sweep-ul!

  4. Nu stiu unde l-am gasit pe Loney…. dar baiatul asta e extraordinar. Cabrera, watch out for your triple crown is in real jeopardy 😀

  5. Noi fara ramm nu suntem in stare sa legam 2 cuvinte? Omul are treaba, insa ne-a creat un spatiu virtual si e pacat sa-l irosim, suntem si multi rau astia cu baseball-ul. Pacat, se intampla lucruri frumoase, cum ar fi cycle-ul lui Trout de ieri.

  6. De acord cu tine, Insane. Eu voi fi plecat vreo 4 zile, dar cand ma intorc, promit sa mai dau cu parerea pe aici. Bafta!

  7. la fel spun si eu. azi avem putine meciuri dar o sa ii joc pe pirati. asa mai mult de placere. meciul incepe peste o ora asa ca sunt un pic grabit sa mai gasesc ceva meciuri pentru un mic combo. bafta !

  8. pana la urma piratii au castigat insa biletul mi-a fost stricat de un meci de fotbal. clasic. azi nu am jucat nimic, nu am avut timp. ramm, cand revii ?

Lasă un comentariu